Ən sadə arıqlama ÜSULLARI

Kaş ki, arıqlamaq da kökəlmək kimi asan olardı. Hal-hazırda arıqlamaq üçün fərqli vasitələr var. Ancaq etiraf etmək lazımdır ki, bütün vasitələr bu mübarizədə bizə kömək etmir.

5 addımda  həm asan, həm də sadə üsullarını təqdim edir.

1.Hər səhər yuxudan duran kimi ballı limonlu su için. Bu, gün ərzində həm sizi gümrah tutacaq, həm də maddələr mübadilənizi sürətləndirəcək. Bu səbəbdən də çəki atmağınız sürətlənəcək. Bunun üçün 200 qr suya 1 çay qaşığı bal və yarım limon sıxıb için.

2. Gün boyu bol miqdarda su için. Suyun miqdarınızı çəkinizə görə hesablayın.  (9 kq – 0.25 litr,  18 – 0.5, 27 – 0.75, 36 – 1, 45 – 1.25, 54 – 1.5, 63 – 1.75, 72 – 2, 81 – 2.25, 90 – 2.5, 99 – 2.75, 108 – 3)


3. Meyvə dostumuzdur, ancaq hər qida vaxında və normasında yeyilməlidir. Günə 2-3 ədəd meyvədən artığını yeməyin. Onun tərkibində təbii şəkər –  fruktozanın olduğunu unutmamalıyıq. Çalışın meyvə qəbulunu saat 17:00 bitirəsiniz.


4. Karbohidratları günorta saatına qədər, zülalları isə axşam qəbul edin. Çalışın şam yeməyində zülallarla yanaşı yaşıl rəngli tərəvəzlərə üstünlük verəsiniz.


5. Artıq bir çox insan idmanla məşğul olur,  sən də bir addım at. Hər hansı bir idman növünə yazıl: rəqsə, su hovuzuna, qaçışa, hərəkə edəcəyin bir idman növünə. Gündəlik 10 dəqiqəlik fiziki aktivlik belə bu yolda sənə kömək olacaq.  Çalışın özünüzə uyğun olan idman növünü tapasınız, axtarmaqdan qorxmayın. Hansında özünüzü inamlı hiss edirsinizsə, demək o sizindir.

Qoz.az məsləhətinə görə həkimə getməkdi amma youtubda bu videolar sizə yardım edə bilər

2-ci video söyüş ilə doludu lakin motivasya dolu bir videodu 50 kilo atmış insan hekayəsidi

Yazar.Vüsalə Balayeva
Mənbə. Ölkə.Az