Sekiro: Shadow Die Twice incələmesi

Çıxışı uzun zamandır gözlənilən Sekiro: Shadows Die Twice, artıq dünya daxilində satışa təqdim edildi. Dark Souls ardıcıllığını darıxan və Bloodborne 2 oyununun təbliğinə gözləyən oyunçuları əhya edəcəyi təxmin edilən oyunun araşdırma puanları da yavaş-yavaş ortaya çıxır. Baxaq FromSoftware studiyasının yeni oyunu ümumi olaraq necə qarşılandı?

Yaponiya torpaqlarının vətəndaş müharibəsi ilə kasılıp kavrulduğu 1500-cü illərin sonlarını alternativ bir dünyagörüşü ilə qarşımıza gətirəcək olan Sekiro: Shadows Die Twice oyununda, ləqəbinin oyuna adını verdiyi bir ninja idarə edəcəyi. İki ayrı səbəbdən ötəri çətin bir macəra sizi gözləyir. Birisi qaçırılan ustanizi tapmaq, digəri isə Ashina klanından bir samuray ilə olan savaşınızda itirdiyiniz Qolumuzun intiqamını almaq. Yaponiya mənşəli studiyanın alışılmış tərzinin bir az xaricinə çıxdığı oyun, PlayStation 4, PC və Xbox One üçün bu gün rəsmi olaraq satışa təqdim edildi.

Metacritic saytından Xbox One ortalaması 92 / 100, PC ortalaması 91 / 100 ve PlayStation 4 ortalaması da 89 / 100 olan oyunun inceleme puanlarına aşağıdan baxa bilərsiniz.

Sekiro: Shadow Die Twice’ın mövzusu 16.yüzyılda Yaponiyada dərəbəylik öz aralarındakı döyüşdüyü Sengoku dövründə keçir. Ana xarakterimiz öz klanının lideri olan gənc lordunu Ashina klanın hücumundan qoruya bilməz və lordu kaçırılır. Ashina klanının lideri olan samuray da ana xarakterimizin qolunu bu döyüş əsnasında qılıncla qoparar. Ölümə tərk edilən xarakterimizi Buda heykəlləri edən bir “busshi” rahibi tapır. Ana xarakterimizi “tək qollu qurd” yəni Sekiro olaraq adlandıran bu rahib, ona normal qolundan daha güclü olan protez bir qol edər. İşdə bu qol sayəsində ana xarakterimiz bir-birindən fərqli alətləri qoluna monte edib düşmənlərinə böyük ağrılar çəkdirəcək.

Souls ardıcıllığının də yaradıcısı olan Hidetaka Miyazaki yenə olduqca məcburedici, dəfələrlə öləcəyimi bir oyunla qarşımıza çıxma niyyətindədir. Sekiro çətinlik və kəşf kimi xüsusiyyətləri Souls ardıcıllığından olacaq olsa da struktur mənada tamamilə fərqli bir oyundur. Əvvəlcə Sekiro RPG xüsusiyyətləri olmayan bir macəra oyunudur. Oyunda tercihlerimize  çox buraxılmamış dəqiq bir senari, bir ana xarakter və məhdud ölçüdə silah olacaq. Yəni xarakter və silah inkişaf və ya onlarla fərqli zırhtan birini seçmə şansımız olmayacaq. From Software adının yalnız müəyyən bir növə yapışıb qalmasından qorxur olacaq ki davamlı Sekiro’nun tam fərqli bir oyun olduğunu vurğulayır.

Əvvəlcə Sekiro’nun açıq dünya bir quruluşa sahib olduğunu vurğulayaq. From Software, Souls ardıcıllığından çox daha azad olacağımızı, hissələr arasında məhdudiyyət olmadan hərəkət edə biləcəyimizi söyləyir. Yenə də Skyrim bənzəri bir rahatlıq gözdəməmiyi təklif edərəm. Şərhlərə görə oyunun böyük hissəsi kənd yerlərində keçəcək. Oyunun irəliləyən hissələrində böyük şəhərlərə də ayaq basma şansımız yaranacaq. İlk videolarda Souls ardıcıllığına görə daha rəngli bir dünya görürük. Qarla örtülmüş qalalar, ağacların tökülən qırmızı yarpaqları üstündə və günəş işığının vurduğu soyuq bir qış günü ətrafda gəzmək içimizi o qədər da ürkütmür. Təbii ki, inkişaf senari gərəyi oyunun irəliləyən hissələrində qaranlıq, ürküdücü hissələrə də addım atacağımızı ifadə etdilər.

Bölmələr isə yalnız üfüqi deyil, eyni zamanda şaquli olaraq da gezilebilecek şəkildə hazırlanmışdır. Ana xarakterimiz bir çəngəl yolu ilə evlərin təpələrinə, ağacların budaqlarına çıxma şansına sahibdir. Onsuz da bir uçurumdan düşmediğimiz təqdirdə bir evin və ya ağacın təpəsindən aşağıya atlamaq bizə ziyan verməyəcək. From Software bölümleri şaquli olaraq tasarlamasının səbəblərindən biri də kəşf hissini artırmaqdır. Ehtimaldır ki, gizli əşyaları tapmaq üçün artıq damlarda gəzib ağacdan ağaca gizli bir yer tapmaq üçün tullanacayıq.

From Software son illərdəki birinci sinif oyunlarıyla oyunçuların və oyun nüfuzlarının hörmətini qazanmağı bacardı. Sekiro: Shadow Die Twice ilə bu müvəffəqiyyəti davam ettireceklerini düşünürəm. Yenə məcburedici, dərinliyi olan bölüm dizaynları, sirr və kəşf hissini bolca olacağı bir oyunla qarşımıza çıxacaqlar kimi görünür. Oyunun çıxmasına uzun bir müddət olmasına qarşı Gamescom’da bir demo təqdim edərək özlərinə nə qədər güvəndiklərini də göstərdilər. Əgər Souls ardıcıllığını sevdiysə Sekiro onsuz radarınıza girmişdir. RPG’lerden uzaq dayanmaq istəyən Tenchu-Ninja Gaiden bənzəri oyunlara marağı olan bir insansınızsa də bu oyunu yaxından təqib etmənizi təklif edərəm.

Sekiro: Shadows Die Twice İncələmə Puanları

Areajugones – 9.5 / 10

Atomix – 95 / 100

Attack of the Fanboy – 90 / 100

COGconnected – 88 / 100

Game Informer – 9 / 10

Gameblog.fr – 9 / 10

GamePro Germany – 85 / 100

GameSpot – 9 / 10

GameStar – 88 / 100

GamingTrend – 95 / 100

Hardcore Gamer – 4 / 5

IGN – 9.5 / 10

IGN Japan – 8 / 10

IGN Spain – 9.3 / 10

JeuxActu – 17 / 20

Jeuxvideo.com – 17 / 20

PlayStation LifeStyle – 9.5 / 10

PowerUp – 9.9 / 10

Press Start Australia – 9 / 10

Softpedia – 9 / 10

TheSixthAxis – 9 / 10

XGN – 8.5 / 10

Mənbə. Qoz.az