Mad Max film incələməsi

Avstraliyalı rejissor George Millerin rejissorluğunu etdiyi və 1985-ci ildə çəkilən son filmlə tamamlanmış kimi görünən Mad Max ardıcıllığının yeni filmi, 12 illik sancılı bir müddət sonrası nümayişimə girdi. Mad Maxdan başqa The Witches of Eastwick, Lorenzo s Oil, Babe: Pig in The City, Happy Feet kimi fərqli növdə filmlərə imza atan Miller, serinin yeni filmiylə öz yaratdığı distopyaya “əsaslı” bir geri dönüş etmiş kimi oldu.

Kinosevərlər xatırlayacaq; yaxın gələcəkdə dünya üzərindəki qaynaqlar üzərindən baş verən bir döyüşün yaratdığı dağıntı və qiyamət-vari atmosferdə həyatını davam etdirməyə çalışan insanların qarşıdurmasını izah edən Mad Max ardıcıllığı, seyirlik bir aksiyon olduğu qədər siyasi alt mətni ilə də diqqət çəkirdi.

Köhnə bir polis olan Maxın; ədalət duyğusunun və ümidinin itirildiyi bu dünyada istəmədən də olsa “yaxşı insanlar” a kömək etməyə çalışması üzərindən yaradılan aksiyon, çox açıq mesajlarla istehlak faktının -petrol böhranı, yeraltı qaynaqlarının istehlakı, insanın istismar edilməsi və nümayiş cəmiyyətinin bir parçası halına getirilmesi- dağıdıclıq üzərindən sivilizasiyanın yenidən inşa edilməsi lazım olduğunu iddia edən sadəlövh bir siyasi görüşə sahib idi. Yenidən çevrim olmaq yerinə silsiləni ən başdan ələ alan Mad Max: Fury Road’un 100 milyon dolları aşan büdcəsi yaradacağı vizual mərasim qədər, rejissorun 30 il aradan sonra verəcəyi siyasi mesajlar da maraq yaradırdı.

İfadə etdiyim kimi yeni Mad Maxın, hekayə baxımından bir də əvvəlki silsiləyə bağlanmaq kimi bir dərdi yoxdur. Filmin açılışı, eynilə Mad Max 2: The Road Warrior filmində olduğu kimi dünyanın necə bu hala gəldiyini izah edən bir girizgahtan meydana gəlir və sanki hər şeyə yenidən başlayır. Eyni şəkildə Maxın, ailəsini itirdikdən sonra artıq itirəcək bir şeyi olmayan bir adam halına gəlməsi də tamaşaçıya -bir az sadəcə də olsa- dərhal izah edilir. Filmdə Max (Tom Hardy), Immortan Joe (Hugh Keays-Byrne-sərinin ilk filmində pis adam Toecutter’ı da canlandırdığını əlavə edək) tərəfindən zalımca idarə olunan bir qalada əsir edilir və Joe’ya qarşı gələn Furiosa (Charlize Theron) adlı döyüş tırı sürücüsü ilə ortaqlıq qurmaq məcburiyyətində qalır. Joe’nun uşaq sahibi olmaq üçün kölə kimi istifadə etdiyi qadınları, uşaqlığından xatırladığı Yaşıl Diyar adlı bir bölgəyə tırla daşımağa çalışır.  Furiosa’ya və Maxın bu yolda, başda yarı-ölümlü bir döyüş uşağı olan Nux (Nicholas Hoult) olmaq üzrə bir çox adam yoldaşlıq edərkən, tırı ələ keçirməyə çalışan düşmənlərin sayı da sürətlə artır.
Əvvəlcə maraqlanılan mövzuyla başlayaq: Mad Max Fury Road, son illərdə ağ pərdədə izlədiyim ən təsir edici filmlərdən biridir. İlk Üçləməni texniki imkanların az olduğun dan təsiriylə bir B-filmi atmosferi yaradan Miller, bu səfər böyük büdcəsinin haqqını çox vermiş görünür. Filmin böyük qisimini meydana gətirən qaçma-qovalama və təqib səhnələrində mümkün qədər CGI’dan qaçınan; edge camera arm texnikası və vinç istifadəsiylə hərəkəti 360 dərəcədə kəsilməz davam etdirən film, gözlərinizi pərdədən bir saniyə belə ayırmamanızı təmin edir. Açıqcası illər sonra belə, necə çekilebildiğini anlamağa çalışacağımız bir filmlə qarşı-qarşıyayıq. Namibyanın ucsuz-bucaqsız səhra coğrafiyasını kəskin rənglərlə ələ alan görünüş rejissoru John Seale’in dinamizmine Junkie XL imzalı musiqilər əlavə olununca, iki saatlıq bir karnaval bizləri gözləyir.
Yenə də Millerin ən böyük müvəffəqiyyəti bu görkəmə qarşı B-filmi havasından uzaqlaşmaması olmuş. Xüsusilə ilk üçləmə ilə qaynaşan sürətləndirilmiş çəkilişlər, bu filmə də ayrı bir hava qatır. Bu baxımdan rejissorun silsiləyə geri dönüşü, texniki baxımdan bir zəfərlə nəticələnir.
Senari və xarakterlər bəzindəki çətinliklərin həll edilməsi vəziyyətində George Millerin, davam filmleri ilə yeni bir əfsanə yaratmaması üçün heç bir səbəb yoxdur.
Mənbə. filmloverss.com götürülüb tərcümə edilib