Sekiro: Shadow Die Twice incələmesi
Çıxışı uzun zamandır gözlənilən Sekiro: Shadows Die Twice, artıq dünya daxilində satışa təqdim edildi. Dark Souls serisi üçün darıxan və Bloodborne oyununun gözləyən oyunçuları müjdəli xəbəri yaxşı bir bloq yazısı ilə xəbər vermək istədim. Nəhayət sekiro oyunu haqqında xallar yavaş-yavaş ortaya çıxmağa başladı. Baxaq FromSoftware studiyasının yeni oyunu ümumi olaraq necə qarşılandı?
Yaponiya torpaqlarının vətəndaş müharibəsi ilə ölkəni hər yerinə yayılmış 1500-cü illərin sonlarını alternativ bir dünyagörüşü ilə qarşımıza gətirəcək olan Sekiro: Shadows Die Twice oyunundur. Bu oyun adından bilindiyi üzrə bir ninja samuray qatışığı bir oyundu. İki ayrı səbəbdən ötəri çətin bir mübarizə sizi gözləyir. Birincii qaçırılan ustanizi tapmaq, digəri isə Ashina klanından bir samuray ilə olan savaşınızda itirdiyiniz Qolumuzun intiqamını almaq. Oyun hekayəsi bu mövzu üzərinə qurulmuş bir souls tipli oyundur. Yaponiya mənşəli studiyanın alışılmış tərzinin bir az xaricinə çıxdığı bu oyun, PlayStation 4, PC və Xbox One üçün bu gün rəsmi olaraq satışa təqdim edildi.
Metacritic saytından Xbox One ortalaması 92 / 100, PC ortalaması 91 / 100 ve PlayStation 4 ortalaması da 89 / 100 olan oyunun incələmə xalları almışdır. Oyun haqqında gözəl oxumadan yorulmadan sadəcə dinləyərək dəyərləndirmə istəsəniz Dost Kayağlunun videosun linkin aşağıdan qoydum.
https://youtu.be/1IkRJdMXfps?t=1
Sekiro: Shadow Die Twice’ın mövzusu 16.yüz ildə Yaponiyada dərəbəylik zamanı gedən ara müharibələri arasında gedən Sengoku dövründə keçir. Öz klanının lideri olan Ana xarakterimiz Ashinanı hücumundan qoruna bilməz və bu əsnada Ashina klanının lideri olan samuray da ana xarakterimizin qolunu bu döyüş əsnasında qılıncla qopardacaq. Ölümə tərk edilən xarakterimizi Buda heykəllərinə sitayiş edən “busshi” rahibi tərəfindən tapılır. Ana xarakterimizi “tək qollu qurd” yəni Sekiro olaraq adlandıran bu rahib, ona normal qolundan daha güclü olan protez bir qol hədiyyə edir. Bu qol sayəsində ana xarakterimiz bir-birindən fərqli alətləri qoluna monte edib düşmənlərinə böyük əzablar çəkdirəcək.
Souls serisinin də yaradıcısı olan Hidetaka Miyazaki yenə olduqca məcburedici və dəfələrlə öləcəyimiz bir oyunla bizim qarşımıza çıxma niyyətindədir. Sekiro çətinlik və kəşf kimi xüsusiyyətləri ilə Souls serisindən olacaq olsa da struktur mənada tamamilə fərqli bir oyundur. Əvvəlcə Sekiro RPG xüsusiyyətləri olmayan bir macəra oyunudur. Təbii ki, bu kağız üstündə deyilən bir fikirdir. Enis Kirazoğlu öz youtube kanalında bu oyunun əslində bir rpg oyunu olduğu ilə bağlı gülməli formada dəqiq açıqlama verir.
https://youtu.be/fZEXd2gbEAw
Yəni xarakter və silah inkişaf və ya onlarla fərqli zırhtan birini seçmə şansımız olmayacaq. From Software adının yalnız müəyyən bir növə yapışıb qalmasından qorxur olacaq ki davamlı Sekiro'nun tam fərqli bir oyun olduğunu vurğulayır. Lakin bu oyuna mən fərqli formada görməsəmdə həqiqətən nə souls kimidi nədə bloodborne kimi.
Əvvəlcə Sekiro'nun açıq dünya bir quruluşa sahib olduğunu vurğulayaq. From Software, Souls serisini çox daha azad olacağımızı, bölümlər arasında məhdudiyyət olmadan hərəkət edə biləcəyimizi söyləyir. Yenə də Skyrim bənzəri bir rahatlıq gözdəməmiyi təklif edərəm. Şərhlərə görə oyunun böyük hissəsi kənd yerlərində keçəcək. Oyunun irəliləyən hissələrində böyük şəhərlərə də ayaq basma şansımız yaranacaq. İlk videolarda Souls ardıcıllığına görə daha rəngli bir dünya görürük. Qarla örtülmüş qalalar, ağacların tökülən qırmızı yarpaqları üstündə və günəş işığının vurduğu soyuq bir qış günü ətrafda gəzmək içimizi o qədər da ürkütmür. Təbii ki, inkişaf senari gərəyi oyunun irəliləyən hissələrində qaranlıq, ürküdücü hissələrə də addım atacağımızı ifadə etdilər.
Bölmələr isə yalnız üfüqi deyil, eyni zamanda şaquli olaraq da gezilebilecek şəkildə hazırlanmışdır. Ana xarakterimiz bir çəngəl yolu ilə yəni xarakterimizi hasarlara dartan bir cür iplə evlərin təpələrinə, ağacların budaqlarına çıxma şansına sahibdir. Onsuz da bir uçurumdan düşmediğimiz təqdirdə bir evin və ya ağacın təpəsindən aşağıya atlamaq bizə ziyan verməyəcək. From Software bölümleri şaquli olaraq tasarlamasının səbəblərindən biri də kəşf hissini artırmaqdır. Ehtimaldır ki, gizli əşyaları tapmaq üçün artıq damlarda gəzib ağacdan ağaca gizli bir yer tapmaq üçün tullanacayıq.
From Software son illərdəki birinci sinif oyunlarıyla oyunçuların və oyun nüfuzlarının hörmətini qazanmağı bacardı. Sekiro: Shadow Die Twice ilə bu müvəffəqiyyəti davam ettireceklerini düşünürəm. Yenə məcburedici, dərinliyi olan bölüm dizaynları, sirr və kəşf hissini bolca olacağı bir oyunla qarşımıza çıxacaqlar kimi görünür. Oyunun çıxmasına uzun bir müddət olmasına qarşı Gamescom'da bir demo təqdim edərək özlərinə nə qədər güvəndiklərini də göstərdilər. Əgər Souls ardıcıllığını sevdiysə Sekiro onsuz radarınıza girmişdir. RPG'lerden uzaq dayanmaq istəyən Tenchu-Ninja Gaiden bənzəri oyunlara marağı olan bir insansınızsa də bu oyunu yaxından təqib etmənizi təklif edərəm.